Tuesday, May 1, 2012

ASMA SUNGAI RAJA VERSI TIMUR TENGAH

Sepanjang saya menjalankan proses Kursus, ramai peserta kursus Asma Sungai Raja meminta saya mengajar dan mengijazahkan Asma Sungai Raja versi Timur Tengah (Hindi, Yaman dan Baghdad). Asma Sungai Raja Versi Hindi dikenali sebagai GHAIBUL. Kekuatannya InsyaAllah, jika diizinkan Allah, kekutannya menyamai 1000 orang dan amat ditakuti oleh Jin. Seterusnya, Asma Sungai Raja Yaman pula dikenali sebagai SYIRR. Kekuatannya InsyaAllah, jika diizinkan Allah, kekuatannya menyamai 100 kampung dan amat ditakuti oleh Jin. Begitu juga dengan Asma Sungai Raja Versi Baghdad dikenali sebagai KASYAF. Kekuatannya InsyaAllah, jika diizinkan Allah, kekuatannya menyamai 1000 kampung dan amat ditakuti oleh Jin juga boleh melumpuhkan musuh Jin dan manusia dengan kerdipan mata. Asma Sungai Raja Versi Timur Tengah memiliki kelebihan sebagaimana Asma Sungai Raja versi lain. Bahkan, kelebihannya melebihi daripada versi-versi yang lain. Hanya yang mengamalkannya sahaja akan mendapat kelebihannya. Kini, saya bersedia untuk mengijazahkan Asma Sungai Raja versi Timur Tengah. Mahar untuk peringkat master adalah RM 500. Anda boleh masukkan mahar ke dalam akaun MAYBANK 153056018742 atas nama Muhammad Rozani bin Pawan Chek. Saya akan kirimkan kitab melalui emel atau pos laju. Jika berminat bolehlah hubungi saya 0145457382.

No comments: