Sunday, December 16, 2012

ASMA MAHKOTA RAJA

Assalamualaikum, lama sudah saya tidak menulis diruangan blog ini. Kesibukan memberikan kursus dan komitmen yang lain telah banyak mengekang masa untuk saya coretkan dalam blog ini. Namun begitu, Dengan kesempatan ini, saya coretkan juga tentang satu kursus yang baru iaitu ASMA MAHKOTA RAJA. Sebenarnya, ASMA MAHKOTA RAJA ini ada tiga tahapan iaitu tahap AMR (ASMA MAHKOTA RAJA) tingkat 1, AMR tingkat 2 dan AMR tingkat 3. Sebagaimana dengan Asma Sungai Raja, AMR juga boleh digunakan untuk 1001 multifungsi. Khususnya untuk kerezekian, pengasihan, keselamatan, pengubatan, kekuatan dan lain-lain lagi. 

AMR boleh difungsikan mengikut NIAT pengamal. Oleh itu, jika anda berkursus dengan saya, anda dinasihatkan untuk berhati-hati dengan NIAT. Ini amat merbahaya jika anda menyalahgunakan NIAT. Sebab itu, saya amat berharap, bersihkan hati daripada cemburu, dendam, irihati, riak dan lain-lain perkara yang MAZMUMAH. AMR tidak boleh disalahgunakan. Jika anda menyalahgunakan, akibatnya amat buruk. Setiap keburukan yang dilakukan, akan ada balasannya. Saya juga akan ijazahkan Asma Maharaja iaitu isim dan doa yang terdapat dalam cincin Nabi Khidir A.S. Bayangkan kebaikan yang bakal anda dapati kerana hasil gabungan amalan yang saya ijazahkan. 

Boleh dikatakan dengan menguasai AMR, maka akan dapat menguasai berbagai macam KELEBIHAN ilmu kebatinan tingkat tinggi seperti :
  1. Ilmu Tameng Waja (Keselamatan & kekebalan badan)
  2. Ilmu  Lembu Sekilan (Keselamatan, tidak dapat disentuh musuh)
  3. Ilmu Kulhu yaitu Kulhu geni, Kulhu Sungsang, Kulhu Durgo balik, Kulhu buntet (Kebal dari berbagai macam serangan ilmu hitam, santet dan tenung)
  4. Ilmu Panglimunan (Mengaburkan pandangan musuh atau orang yang berniat jahat)
  5. Ilmu Bandung Bondowoso (Kuat, gagah perkasa)
  6. Ilmu Singkir Tirto (Menghalau awan mendung dan menghentikan hujan angin)
  7. Ilmu Balasewu (dikawal seribu penjaga ghaib)
  8. Ilmu Supiangin (mempercepat perjalanan)
  9. Ilmu Gelap gampar (Kewibawaan, membuat lawan gentar dan segan)
  10. Ilmu Sembursuwuk (pengobatan berbagai macam penyakit)
  11. Ilmu Pengasihan (menaklukan hati dan pemikat asmara)
  12. Ilmu Srisadana (Tarik harta kekayaan dari segala penjuru matangin)
  13. Ilmu Putergiling (mengembalikan orang minggat/kabur)
  14. Ilmu Pager Macan Putih (membentengi rumah,)
  15. Ilmu Aji Kalacakra (meruwat segala kesialan)
  16. Ilmu Tarik Pusaka
  17. Ilmu Trawangan & indera keenam
  18. Ilmu Sabdo dadi (apa yang terpikirkan dan terucap dapat benar-benar terjadi) Walaupun begitu, berhati-hatilah dengan perlakuan dan ucapan anda. Setiap kehebatan yang anda miliki, maka, tanggung jawab anda juga adalah BESAR. Ini kerana, ilmu yang anada miliki ini, hendaklah digunakan pada jalan yang BENAR dan membantu sesama manusia.
 MAHAR untuk ilmu tiga tingkat AMR beserta ilmu Asma Maharaja yang terdapat dalam cincin Nabi Khidir adalah RM 550.00 dan anda boleh belajar secara berjumpa ataupun jarak jauh. Jika berminat sms kepada saya 0145457382. Anda juga dinerikan kebenaran untuk mengijazahkan kepada orang lain.
 

4 comments:

RUS said...

bagaimana cara pengijazahan jarak jauh...

RUS said...

bagaimana cara pengijazahan jarak jauh.. berkesan atau tidak

MANDRAGUNA said...

Pengijazahan jarak jauh juga boleh dilakukan. Jikalau keberkesanan, bergantung kepada anda yang mengikuti segala arahan yang saya berikan dalam buku panduan tersebut.

energycinta8689 said...

Alhamdulillah madraguna terbaikk amalan nya memang menjadi kun faya kun